سرامیک خودرو و واکس محصولات دیتیلینگ

بهترین برند سرامیک خودرو کدام است و بررسی آنها

در این مطلب از کارواکس ابتدا با مفهوم نانو سرامیک آشنا شده و سپس به معرفی 7 برند برتر نانو سرامیک خودرو در سال 1403 می پردازیم. ابتدا خواهیم گفت که نانو سرامیک خودرو چیست و اصلاً چرا باید از پوشش نانو سرامیک استفاده کرد. در بخش بعدی هم برند های معروف و معتبری را معرفی خواهیم کرد که در زمینه نانو سرامیک، حرف های زیادی برای گفتن دارند.

اشتراک گذاری

در این مطلب از کارواکس، تخصصی ترین مرکز دیتیلینگ خودرو در ایران، با مفهوم نانو سرامیک آشنا شده و سپس به معرفی 8 برند که بهترین برند سرامیک خودرو در سال 1403 هستند می پردازیم. ابتدا خواهیم گفت که نانو سرامیک خودرو چیست و اصلاً چرا باید از پوشش نانو سرامیک استفاده کرد. در بخش بعدی هم برند های معروف و معتبری مثل لابوکاسمتیکا، مایوینچی، کوکمی، هندلکس، سوناکس و...  را معرفی خواهیم کرد که در زمینه نانو سرامیک، حرف های زیادی برای گفتن دارند. از هر کدام از این برندها، بهترین سرامیک خودرو را پیشنهاد می دهیم. شک نکنید که محصولات پیشنهاد شده از  هر برند بهترین نانو سرامیک خودرو جهان هستند و می توانند کمک بزرگی به حفظ زیبایی خودرو کنند.

بهترین برند سرامیک خودرو

پوشش نانو سرامیک چیست و چه مزایایی برای خودرو دارد ؟

پوشش نانو سرامیک خودرو یک نوع پلیمر مایع می باشد که به خاطر دلایلی که جلوتر به آن اشاره خواهیم داشت، آن را روی بدنه خودرو می ریزند. بعد از اجرای پوشش نانو سرامیک، این پلیمر مایع با رنگ خودرو ترکیب شده و  با آن پیوند برقرار می کند و بدین شکل سبب ایجاد لایه ای هیدروفوبیک یا محافظ روی سطح خارجی رنگ بدنه خودرو می شود که لایه ایجاد شده دارای خاصیت آبگریزی می باشد. با این تعریف یک نمای کلی از پوشش نانو سرامیک برایمان ترسیم شد.

حالا باید در مورد دلایل به کار بردن مواد سرامیک خودرو روی بدنه خودرو صحبت کنیم. لایه هیدروفوبیک به وجود آمده بعد از اجرای پوشش نانو سرامیک به یک لایه محافظت کننده تبدیل می شود که این لایه از بدنه خودرو در برابر آلودگی ها و گرد و غبار محافظت می کند و علاوه بر محافظت از خودرو، موجب براق و شفاف شدن خودرو هم می گردد.
خاصیت آبگریزی پوشش نانو سرامیک، موجب پیوند آلودگی ها به رنگ خودرو در طولانی مدت می شود. این پوشش به نظافت بدنه خودرو کمک زیادی کرده و از بروز آسیب هایی نظیر از بین رفتن رنگ بدنه توسط اشعه UV و لکه های شیمیایی به وجود آمده از آلودگی های اسیدی، جلوگیری می کند. جالب است بدانید که خیلی از افراد قبل از خرید خودرو، به فکر پیدا کردن یک پوشش نانو سرامیک با کیفیت از یک برند معتبر و با سابقه هستند. این موضوع نشان می دهد که پوشش نانو سرامیک چه قدر می تواند به زیبایی خودرو و محافظت از آن کمک کرده و براقیت فوق العاده ای را حاصل کند. همین موارد به خوبی دلایل به کاربردن سرامیک خودرو برای رنگ بدنه را روشن می کند.

بهترین برند سرامیک خودرو

 7 برند خوش نام در حوزه نانو سرامیک خودرو

 

1. برند مایوینچی

مایوینچی یک برند معتبر و متعلق به کشور انگلیس می باشند. این برند با رعایت تمامی استاندارد ها و استفاده از حرفه ای ترین نیرو های متخصص، محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می کند. مایوینچی با ارائه محصولات فوق العاده و منحصر به فرد و ساختار نوین، چهره جدیدی از دیتیلینگ خودرو را به نمایش گذاشته است. بدون شک محصولات نانو سرامیک مایوینچی یکی از با کیفیت ترین و بادوام ترین ها هستند که 4 تا از بهترین سرامیک خودرو آن به شرح زیر است:

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو مایوینچی مدل اوراکل Mayvinci Oracle Ceramic Coating

سرامیک خودرو اوراکل مایوینچی یکی از بهترین سرامیک خودرو موجود است که پس از اعمال شدن روی بدنه خودرو، براقیت و درخشش بی نظیری را ایجاد می کند، درخششی که جلوه ظاهری خودرو را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. در کنار ایجاد این درخشندگی، سطح بدنه را آبگریز می کند که به واسطه این آبگریزی قطرات آب و باران از روی سطح بدنه لیز خورده و ایجاد لک نمی کند. این امر علاوه بر اینکه جلوی لک شدن خودرو هنگام بارندگی را می گیرد، شستشو و خشک کردن ماشین را نیز آسان و سریع می کند.

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو مایوینچی مدل آیانمو Mayvinci Ayanmo Ceramic Coating

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو مایوینچی مدل آیانمو یکی از ، یکی از بهترین برند سرامیک خودرو این برند با فرمولاسیون قدرتمندی که در ساختار خود دارد پیوند محکمی با بدنه خودرو ایجاد می کند و نتیجه این پیوند محکم، براقیت و درخشندگی فوق العاده سطح بدنه می باشد. یکی دیگر از مزیت های این محصول نانو خودرو محافظت از بدنه در برابر آفتاب سوختگی است. با شرط نگهداری مناسب از این محصول به عنوان بهترین نانو سرامیک خودرو، تا 5 سال از بدنه خودرو محافظت خواهد کرد.

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو مایوینچی مدل سی 16 Mayvinci C16 Ceramic Coating

سرامیک بدنه خودرو مایوینچی مدل C16 یکی دیگر از محصولات ارزشمند این برند انگلیسی می باشد. این پوشش به عنوان یکی از محصولات ، یکی از بهترین برند سرامیک خودرو با دارا بودن بهترین عملکرد، از رنگ خودرو در برابر آسیب هایی جدی از جمله آسیب های شیمیایی، خط و خش و اشعه UV خورشید محافظت می کند. یکی دیگر از نقاط قوت این محصول، خاصیت آبگریزی آن است. این پوشش به عنوان بهترین سرامیک خودرو 3 سال عمر خواهد کرد که در طول این 3 سال در صورت نگهداری درست همان کیفیت روز اول استفاده را به شما ارائه خواهد داد.

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو مایوینچی Mayvinci Mk4

سرامیک خودرو مایوینچی MK4، پس از اعمال شدن یک لایه محافظ و مستحکم روی بدنه خودرو ایجاد می کند که از رنگ بدنه در برابر اشعه آفتاب، خراش های سطحی، فضولات پرندگان و دیگر آسیب های سطحی محیطی محافظت کرده و در کنار این خاصیت محافظتی، براقیت و درخشندگی فوق العاده ای را برای رنگ خودرو حاصل می کند.

2. برند مفرا (لابوکاسمتیکا)

مفرا، برند خوش نام ایتالیایی است که با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری، یکی از بهترین برندها برای محصولات مراقبتی و زیبایی خودرو، به ویژه پوشش نانو سرامیک خودرو می باشد. ویژگی بارز مفرا، تنوع بینظیر محصولات آن می باشد. همچنین ظاهر ایده آل و مشتری پسند این برند هم همراه کیفیت بالای محصولات سبب شده است که مفرا به عنوان یکی از 10 برند معتبر لوکس اتومبیل جهان شناخته شود. لابوکاسمتیکا نیز به عنوان لاین حرفه ای مفرا محصولات با کیفیت و پرفکتی را ارائه می دهد. سالانه تعداد زیادی از محصولات لابوکاسمتیکا از جمله سرامیک بدنه لابوکاسمتیکا در بازار عرضه می شود. بسیاری از مراکز دیتیلینگ خودرو از این برند محبوب استفاده می کنند که در ادامه چند مورد از بهترین سرامیک‌ خودرو لابوکاسمتیکا را معرفی می کنیم. 

 بهترین سرامیک خودرو

کیت کامل پوشش نانو سرامیک خودرو بلیندو پلاس مفرا Labocosmetica Blindo Plus 30 ML + HPC  PRO 30 ML

در  پوشش های سرامیک خودرو، بلیندو پلاس (Blindo Plus) یک مفهوم جدید است که با فرمول ابتکاری تحول فوق العاده ای را حاصل کرده که پوشش فیزیکی 100 درصدی سخت و در عین حال انعطاف پذیر بر روی بدنه خودرو ایجاد می کند. از مزیت و ویژگی هایی که سرامیک بلیندو پلاس به همراه دارد می توان به درخشش و براقیت بی نظیر، آبگریزی بالا، آینه ای شدن سطح و مقاومت زیاد در برابر خط و خش صمغ درختان، فضولات پرندگان و... اشاره کرد.  

فرمولاسیون بهینه بلیندو پلاس باعث شده است که در مقایسه با محصولات قبل از بلیندو پلاس اجرای راحت تری داشته باشد که در نتیجه زمان و تلاش لازم برای اجرای سرامیک را تا 60درصد کاهش می دهد.‏ ضمن اینکه بلیندو پلاس احتیاجی به لامپ یو وی نداشته و در هر شرایط دما و رطوبت قادر به پوشش و اجرا شدن بر روی خودرو است.‏ ویژگی های ذکر شده این محصول را به یکی از بهترین سرامیک خودرو در بازار تبدیل کرده است.

کیت کامل نانو سرامیک خودرو بلیندو پلاس دو مرحله ای (دو قلو) مفرا Blindo Plus 30ml+HPC Pro 30ml kit، یک پک شامل 6 محصول به شرح زیر است:

  • سرامیک Blindo Plus 30 میلی لیتری
  •  سرامیک HPC PRO 30 میلی لیتری
  •  پد اجرا کننده سرامیک
  •  شش دستمال جیر جهت اجرای سرامیک
  •  دستمال میکروفایبر برای پاک کردن مواد اضافی سرامیک
  •  دستکش

همان طور که مشاهده می کنید در این پک 2 سرامیک وجود دارد. یکی سرامیک بلیندو پلاس و دیگری سرامیک HPC PRO با حجم 30 میلی لیتر. برای اجرای کار شما باید اول سرامیک بلیندو پلاس را بر روی بدنه خودرو اعمال کنید و پس از آن سرامیک خودرو  HPC PRO را به عنوان لایه دوم استفاده نمایید. سرامیک  HPC PRO در برابر خط و خش های سطحی، مواد شیمیایی، نمک و اشعه آفتاب مقاومت زیادی دارد و محافطتی که ارائه می دهد نسبت به سرامیک های hpc بیشتر است. این اعمال سرامیک دو مرحله ای محافظت بهتر در برابر آسیب ها، افزایش آبگریزی، درخشندگی و همچنین مقاومت بیشتر در برابر اشعه خورشید را به همراه دارد. همین امر دلیل خوبی برای قرار گرفتن آن در لیست بهترین سرامیک خودرو باشد.

کیت پوشش نانو سرامیک خودرو دو مرحله ای مفرا  STC + HPC PRO

یکی از کامل‌ترین کیت های موجود در بازار برای سرامیک خودرو، کیت پوشش نانو سرامیک خودرو دو مرحله ای مفرا  STC + HPC PRO می باشد. قبل از توضیح درباره این کیت، محتویات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد :

  • سرامیک STC 50 میلی‌لیتری
  • سرامیک HPC PRO 50 میلی‌لیتری
  • پد اجرا کننده سرامیک
  • دستمال میکروفایبر برای پاک کردن مواد اضافی سرامیک
  • شش دستمال جیر جهت اجرای سرامیک
  • دستکش

در این کیت دو نوع پوشش نانو سرامیک وجود دارد. شما باید از STC به عنوان لایه اول و از HPC PRO به عنوان لایه دوم استفاده کنید. پوشش STC خاصیت درخشندگی، آبگریزی و ضد خش بودن را به ارمغان می آورد. پوشش HPC PRO هم از بدنه خودرو در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید و آسیب های شیمیایی محافظت می کند. سرامیک HPC PRO در برابر خط و خش های سطحی، مواد شیمیایی، نمک و اشعه آفتاب مقاوم زیادی دارد و محافطتی که ارائه می دهد نسبت به سرامیک های hpc بیشتر است، خاصیت ضد الکتریسیته آن کمک می کند که برای مدت طولانی تری، خودروی شما تمیز بماند. توجه داشته باشید که می توانید از HPC PRO به تنهایی هم استفاده کنید.

سرامیک خودرو لابوکاسمتیکا مدل اس تی سی SCT Mafra STC 70 30 Labocosmetica 

 سرامیک خودرو STC 70 30، یکی از محصولات پرطرفدار برند لابوکاسمتیکا است که در سال 2017 به بازار عرضه شد. این سرامیک خودرو پس از اعمال شدن روی بدنه، با رنگ خودرو پیوند ایجاد کرده و در نهایت یک لایه ای محافظ نیمه دائمی نامرئی را ایجاد می کند که خاصیت آبگریزی و درخشندگی را نیز به همراه دارد. سرامیک خودرو STC 70 30 لابوکاسمتیکا از رنگ بدنه در برابر عوامل محیطی مثل اشعه خورشید، فضولات پرندگان، خراش های سطحی و باران های اسیدی محافظت می کند. 

3. برند کوکمی

کوکمی یک برند آلمانی است که محصولات متنوعی از آن در حوزه دیتلینگ خودرو ارائه شده است، شروع فعالیت این برند به سال 2000 میلادی برمی گردد. در سری تولیدات این برند چندین مدل سرامیک خودرو نیز وجود دارد که جز بهترین سرامیک خودرو در بازار بوده و کیفیت فوق العاده ای دارد. در ادامه چند نوع از بهترین سرامیک خودرو کوکمی را معرفی می کنیم:

پوشش نانو سرامیک خودرو کوکمی Koch Chemie Ceramic Body Cb0.01

پوشش نانو سرامیک خودرو کوکمی Cb0.01 به عنوان یکی از بهترین سرامیک خودرو در بازار پوششی آبگریز بر روی بدنه خودرو ایجاد کرده و از رنگ خودرو در برابر عواملی مثل فضولات پرندگان، اشعه خورشید، باران های اسیدی، صمغ درختان و اثر حشرات محافظت کرده و همچنین سطحی درخشنده را حاصل می کند.

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو کوکمی Koch Chemie 1K-Nano Paintwork Sealant 250 ml

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو کوکمی  1K-Nano با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد و بکارگیری فناوری نانو، پس از اعمال شدن بر روی بدنه براقیت حاصل می کند و با ایجاد یک لایه محافظ قوی از رنگ در برابر عوامل محیطی محافظت کرده و سطح را آبگریز می کند.

4. برند سوناکس

سوناکس یکی از با سابقه ترین برند ها در زمینه محصولات مراقبتی و زیبایی خودرو می باشد. این برند آلمانی با استفاده بسته بندی شیک و بهره گیری از محصولات متنوع توانسته است که محصولات خود را به 100 کشور دنیا صادر کند. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این برند، کیفیت بالای محصولات آن می باشد که در بهترین برند سرامیک خودرو جای می گیرد. حال دو تا از بهترین سرامیک خودرو این برند به شرح زیر است:

پوشش نانو سرامیک جدید سوناکس Sonax Profiline Ceramic Coating EVO

پوشش نانو سرامیک اوو سوناکس EVO یک پوشش آبگریز و با دوام است که از رنگ اتومبیل شما در برابر آسیب های گوناگون محیطی مراقبت می کند. بسته این محصول پک کاملی از لوازمی است که برای اجرای پوشش نانو سرامیک به آنها نیاز خواهید داشت :

  • اسپری آماده ساز رنگ 100 میلی لیتر Evo Prepare
  • اسپری 75 میلی لیتری مرحله اول سرامیک Evo Base Coat
  • اسپری 40 میلی لیتری براق کننده و آبگریز مرحله دوم Evo Gloss Coat
  • سه عدد پد اجرای سرامیک اسفنجی با سطح میکروفایبر
  • یک جفت دستکش نیتریل

با استفاده از اسپری های داخل بسته، سطوح بدنه خودرو آبگریز می شوند. همچنین یک پوشش سخت برای جلوگیری از جذب گرد و غبار و آسیب های شیمیایی تشکیل می شود.

پوشش نانو سرامیک خودرو هیبرید سوناکس Sonax Profiline Hybrid Coating CC One

سرامیک خودرو هیبرید سوناکس Sonax Profiline Hybrid Coating CC One، یک سرامیک تک مرحله ای با ماندگاری یک ساله است که پوشش حرفه ای محافظ همراه با درخشندگی عمقی و آبگریزی برای بدنه خودرو حاصل می کند.

5. برند هندلکس

هندلکس یکی از پرچمداران محصولات مراقبت و نظافت خودرو، به ویژه پوشش نانو سرامیک خودرو می باشد. این برند در لیتوانی و از سال 2007 فعالیت های خود را آغاز کرد. تنوع محصولات، کیفیت بالای ساخت و استفاده از فناوری نانو از برجسته ترین خصوصیات این برند در زمینه دیتیلینگ خودرو به شمار می آید و بهترین برند سرامیک خودرو نیز به شمار می رود. در ادامه ما چند مدل از بهترین سرامیک خودرو هندلکس را معرفی می کنیم.

پک نانو سرامیک خودرو دو مرحله ای هندلکس Hendlex NC9Pro+M3X

پک نانو سرامیک خودرو دو مرحله ای هندلکس Hendlex NC9Pro+M3X، یک پک سرامیک 2 مرحله ای است که استفاده از آن سطح بالایی از محافظت و درخشندگی را به همراه دارد. این پک حاوی 2 سرامیک است. یکی سرامیک NC9PRO 9H با حجم 40 میلی لیتر که پس از اعمال شدن یک لایه محافظ نامرئی با ضخامت 1000 نانو میکرون بر روی سطح خودرو ایجادمی کند. به واسطه این لایه محافظ هم بدنه خودرو در برابر آفتاب سوختگی، خراش های جزئی، فضولات پرندگان و صغ درختان محافظت می شود و هم آبگریز می گردد و یک درخشندگی فوق العاده نیز برای آن حاصل می شود.  

سرامیک دوم موجود در این پک یعنی سرامیک خودرو هندلکس M3X  نیز یک پوشش محافظ با ضخامت 800 میکرون بر روی بدنه خودرو ایجاد می کند. این پوشش محافظ نیز باعث مقاوم شدن رنگ بدنه در برابر عوامل محیطی گوناگون مثل اشعه خورشید، صمغ درختان، فضولات پرندگان، باران های اسیدی و خراش های جزئی می شود و رنگ بدنه را نیز درخشنده می کند. 

برای اجرای پک نانو سرامیک خودرو دو مرحله ای هندلکس Hendlex NC9Pro+M3X، باید در مرحله اول سرامیک Hendlex NC9Pro به عنوان سرامیک اول یا بیس کوت استفاده شود و شش تا هشت ساعت بعد از اجرای سرامیک شماره یک، سرامیک دوم یعنی M3X پیاده سازی گردد. همین اجرای دو مرحله ای سطح بالاتری از درخشندگی، محافظت و آبگریزی را همراه با ماندگاری بیشتر به همراه دارد. نکته قابل ذکر دیگر در مورد این پک اجرای سرامیک، قابلیت اجرای جداگانه  و تنهایی هر کدام از آنها بر روی بدنه خودرو است.

پوشش نانو سرامیک خودرو هندلکس Hendlex NC9 Pro 9H

پوشش نانو سرامیک خودرو هندلکس Hendlex NC9 Pro 9H از ویژگی محافظتی بالایی برخوردار است که رنگ بدنه را در برابر عوامل آسیب زای محیطی گوناگون مثل نور خورشید، خط و خش های سطحی، مواد اسیدی، نمک جاده و فضولات پرندگان مقاوم می کند. ضمن اینکه بدنه خودرو را آبگریز کرده و به آن براقیت و درخشندگی فوق العاده ای را می بخشد.

پوشش نانو سرامیک کاور بدنه خودرو هندلکس Henldex PPF & Vinyl Protective Coating

پوشش سرامیک کاور بدنه خودرو هندلکس Henldex PPF & Vinyl Protective Coating، به طور ویژه برای اجرا روی خودروهای کاور شده طراحی شده است. این سرامیک خودرو با ماندگاری بیشتر از 2 سال از کاور خودرو محافظت می کند. به بیان دیگر به مقاومت بیشتر کاور در برابر عوامل محیطی گوناگون منجر می شود و موجب تشدید براقیت، آبگریزی و خاصیت تمیزکنندگی آسان بدنه خودرو می گردد.

پوشش نانو سرامیک خودرو هندلکس Henldex M3 9H

پوشش سرامیک خودرو هندلکس M3 H9، نقش بسزایی روی درخشندگی و شفایت بدنه خودرو دارد. این محصول برای سطوح پلاستیکی و فلزی به کار برده می شود. با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین روش نگهداری شما، این پوشش 2 تا 5 سال، عمر خواهد کرد.

بهترین نانو سرامیک خودرو

پوشش نانو سرامیک خودرو هندلکس Henldex FS60 9H

پوشش نانو سرامیک خودرو هندلکس FS60 9H، مقاومت شیمیایی بالایی دارد. ضخامت لایه ایجاد شده پس از اجرای پوشش نانو سرامیک این محصول، حداقل 1000 نانومیکرون می باشد. این یکی از بهترین سرامیک خودرو هندلکس موجب بازدارندگی از خوردگی، فرسودگی و جذب گرد و غبار می شود.

بهرین سرامیک های خودرو

6. برند سیستم ایکس

سیستم ایکس یک برند آمریکایی است که بخش مهمی از بهترین سرامیک خودرو را به جهان عرضه می کند. این برند در بیش از 20 کشور دنیا دارای نمایندگی است. کیفیت، راز موفقیت این برند است. در ادامه با محصولات ارزشمند سیستم ایکس آشنا خواهیم شد.

پوشش نانو سرامیک خودرو سیستم ایکس مدل مکس System X Max Ceramic Nano Coating 9H

سرامیک خودرو سیستم ایکس مدل مکس System X Max Ceramic Nano Coating 9H با حجم 65 میلی لیتر و ماندگاری 10 ساله ارائه شده است. این محصول در مقایسه با سرامیک های نسل قبل سیستم ایکس هم ضخامت و هم ماندگاری بیشتری دارد که به دنبال این ضخامت بیشتر، مقاومت بالاتری را برای بدنه خودرو حاصل می کند. براقیت و آبگریزی زیاد و همچنین راحتی اجرا از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این بهترین سرامیک خودرو برند سیستم ایکس است. 

سرامیک بدنه خودرو سیستم ایکس مدل دیاموند System X Diamond SS Ceramic Coating

سرامیک خودرو سیستم ایکس مدل دیاموند خاصیت آبگریزی بالایی دارد. رنگ خودرو را به بهترین شکل ممکن نمایان می سازد و به براقیت و درخشندگی خودرو هم کمک می کند. با وجود این پوشش روی بدنه، عملیات شستشوی خودرو خیلی آسان تر انجام خواهد شد. این محصول با ایجاد خط و خش روی بدنه خودرو مقابله می کند.

سرامیک بدنه خودرو سیستم ایکس مدل کریستال System X Crystal Ceramic Coating

سرامیک خودرو سیستم ایکس مدل کریستال یکی از  جمله بهترین سرامیک خودرو می باشد که از اثرات زیان آور باران های اسید و مشکلات متعدد دیگر جلوگیری می کند. شفافیت و درخشندگی بهترین ویژگی هایی هستند که این محصول برای خودرو شما به ارمغان می آورد.  

خرید سرامیک واکس

7. برند اونیکس

شرکت با اصالت و آلمای تبار اونیکس Onyx  تولید کننده اولین پوشش ترکیبی 10H و N1 نانو سرامیک های خودرو می باشد که تقویت و محافظت از کلیه سطوح داخلی و خارجی خودرو را با کیفیت فوق العاده بالا تضمین می نماید. محصولات این برند مواردی مثل سرامیک بدنه خودرو، سرامیک چرم و سرامیک پارچه داخل خودرو، آماده ساز رنگ و پاک کننده سیلیکون و واکس خودرو را شامل می‌شود.

این شرکت قدرتمند به دلیل تولید محصولات نانو سرامیک با فرمولاسیون N1 که به تاییدیه استانداردهای جهانی رسیده در واقع پرچمدار اصلی تولید این نوع سرامیک در تمامی کشورها است. تمام محصولات اونیکس در آزمایشگاه های مطرح دنیا تست شده و دارای تاییدیه از شرکت‌های معتبر می باشند. این کمپانی ادعا دارد که محصولات اونیکس Onyx از آنچنان استقامت، ظاهر، عملکرد و سختی استثنای برخوردار است که بدون توجه به اینکه کجا استفاده می‌شوند، نتایج باورنکردنی را ارائه می‌دهند. در ادامه چند نمونه از بهترین سرامیک خودرو این برند را معرفی می کنیم.

پوشش نانو سرامیک خودرو گرافین پیور اونیکس Onyx Graphene Pure 10H&N1 Ceramic Coating 50 ml

سرامیک خودرو گرافین پیور اونیکس Onyx Graphene Pure 10H&N1 Ceramic Coating 50 ml از درجه سختی 10H برخوردار است که مقاومت بیشتری را برای رنگ بدنه در برابر خراش ها، مواد شیمیایی و نور خورشید به همراه دارد. محافظتی که با ماندگاری بالا می تواند خیال  شما را راحت کند که بدنه خودرویتان به مدت چندین سال مقاوم است. این سرامیک خودرو همچنین درخشندگی فوق العاده و خاصیت آبگریزی را نیز به همراه دارد.

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو کوارتز پرو اونیکس ONYX QUARTZ PRO 9H

 سرامیک بدنه خودرو کوارتز پرو اونیکس ONYX QUARTZ PRO 9H، یکی دیگر از  بهترین سرامیک خودرو این برند آلمانی است که با ماندگاری 5 ساله، در صورت نگهداری درست می تواند به مدت 5 سال رنگ بدنه را درخشنده و آبگریز نگه دارد و آن را در برابر عوامل محیطی گوناگون مثل اشعه خورشید، خراش ها و ... مقاوم کند. باید اشاره کنیم که این سرامیک خودرو دارای درجه سختی 9H است که با این درجه، محافظت خوبی را ارائه می دهد.

8. برند آدامز

کمپانی آدامز Adam's Polishes یک تولید کننده محصولات دیتیلینگ از کالیفرنیا آمریکا است که میتوان گفت سرامیک های این برند جزو تاپ ترین و بهترین سرامیک خودرو جهان است. بخشی از سخنرانی آدامز پیتال، بنیانگذار و مدیرعامل این کمپانی در مورد کیفیت محصولات خود : "تضمین من این است: اگر از هیچ یک از محصولات  کمپانی آدامز Adam's رضایت ویژه ای نداشته باشید، من پول شما را به اضافه 10 درصد بازپرداخت خواهم کرد. همچنین کالای مورد نظر را با یک محصول مشابه به انتخاب شما جایگزین میکنم."همین امر موجب می شود که آدامز نیز جزو بهترین برند سرامیک خودرو به شمار رود.

پوشش نانو سرامیک خودرو گرافین ادونس آدامز Adams Graphene Advanced Ceramic Coating 

این سرامیک خودرو یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت آدامز برای محافظت از بدنه خودرو در برابر فضولات پرندگان، نور مستقیم خورشید، بارش برف و باران و سایر موارد می باشد. سرامیک بدنه گرافین ادونس آدامز با ماندگاری 9 سال و حجم 60 میلی‌لیتر عرضه می‌گردد. براقیت شگفت انگیزی ایجاد می‌کند و با اشعه UV  قابل ردیابی است. سختی این محصول بیشتر از 10H است که موجب می‌گردد عمر طولانی و مقاومت بالایی داشته باشد. هر چند که مدت زمان ماندگاری این محصول بین 7 تا 9 سال محاسبه شده است؛ اما با توجه به نحوه مراقبت شما از خودرو و محیط نگهداری این زمان متغییر خواهد بود.

صحبت پایانی

پوشش نانو سرامیک یکی از محصولاتی است که وجود آن برای براقیت و درخشندگی خودرو امری لازم می باشد. مهم این است که شما بتوانید بهترین برند سرامیک خودرو شناخته شده و معتبر را جستجو و انتخاب کنید. کارواکس به شما کمک می کند که این کار را راحت تر انجام بدهید، چرا که در این مقاله کارواکس، ما بهترین برند سرامیک خودرو را معرفی کرده و محصولات تاپ هر برند را نیز اشاره کردیم. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید سوال و یا نظر خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید