نگهداری و نظافت خودرو

از بین بردن بوی سیگار داخل خودرو

استفاده از سیگار در داخل ماشین می تواند بوی نامطبوعی ایجاد کند و باعث اذیت سرنشینان شود. ممکن است حتی یک بار روشن کردن سیگار در داخل خودرو شما، باعث ایجاد بوی آزاردهنده برای مدت طولانی شود که برای حذف آن با مشکل روبرو شوید.

اشتراک گذاری

استفاده از سیگار در داخل ماشین می تواند بوی نامطبوعی ایجاد کند و باعث اذیت سرنشینان شود. ممکن است حتی یک بار روشن کردن سیگار در داخل خودرو شما، باعث ایجاد بوی آزاردهنده برای مدت طولانی شود که برای حذف آن با مشکل روبرو شوید. برای حذف بوی سیگار روش هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها بوی نامطبوع و آزاردهنده سیگار را از محیط داخلی خودرو حذف کرده و به جای آن از رایحه مطبوع ایجاد شده لذت ببرید. با ما در این مقاله از از کارواکس، مرکز دیتیلینگ خودرو همراه باشید تا با این روش ها آشنا شوید.

اسپری بوبر برای برطرف کردن بوی سیگار داخل خودرو

اسپری های بوبر داخل خودرو

این نوع اسپری ها بوهای نامطبوع از جمله بوی سیگار، حیوانات خانگی، قهوه، غذا، مایعات و غیره را به سرعت از بین می برند. در واقع این نوع محصولات با ایجاد بوی مطبوع و رایحه خوش، بوی بد سیگار را خنثی کرده و محیط دلچسبی برای شما ایجاد می کنند. استفاده از این اسپری ها باعث ایجاد تهویه مطبوع در داخل خودروی شما می شود. از اسپری های بوبر علاوه بر خودرو می توانید در سایر محیط ها مانند منزل و محیط کارتان نیز استفاده کنید.

برندهای مختلفی اقدام به تولید خوش بو کننده ی ماشین می کنند. این محصولات در حجم ها و رایحه های مختلفی در دسترس هستند که می توانید آن ها را تهیه کنی

اسپری های خوشبو کننده خودرو

این نوع از خوشبو کننده ماشین رایحه مطبوعی را در داخل خودرو ایجاد می کند. تنوع زیادی در خوشبو کننده های خودرو وجود دارد که می توانید بر حسب سلیقه و علایق خود نوع خاصی از آن را انتخاب کنید.

از انواع خوشبو کننده ها می توان به آهسته رهش، دریچه کولر، آویز، عروسکی، افشانه ای و قطره ای اشاره نمود. استفاده از خوشبو کننده ها راه حل ساده و سریعی برای داشتن رایحه خوش و مطبوع در داخل خودرو است اما در نظر داشته باشید که عوامل زیادی می توانند باعث بوی بد درون خودروی شما شوند. سیگار کشیدن درون ماشین یا آلوده بودن روکش صندلی ها و یا ماندن مواد غذایی درون ماشین به مدت طولانی از جمله عواملی هستند که باعث بوی نامطبوع در داخل خودرو می شوند. بنابراین، در کنار استفاده از خوشبو کننده ها، همیشه به نظافت داخل خودروی خود رسیدگی کنید و این عوامل را از بین ببرید.

جرم گیر داخل خودرو

بوی بد سیگار می تواند باعث کثیفی و آلودگی فضای داخلی خودرو از جمله روکش صندلی ها، داشبورد و ... شود. همین امر سبب می شود بوی بد سیگار برای مدت طولانی در داخل خودرو باقی بماند و باعث آزار شما و سرنشینان شود. به همین علت می توانید از محصولاتی استفاده کنید که به شما کمک کنند فضای داخلی خودرو را از آلودگی ها پاک کنید. جرم گیر داخل خودرو از جمله محصولاتی است که به شما در داشتن فضای داخلی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی کمک می کند.

جرم گیری داخلی خودرو برای از بین بردن بوی بد

این نوع از محصولات نیز دارای تنوع می باشد که می توانید بر اساس نیازهای خود اقدام به تهیه کنید. برای مثال اسپری تمیز کننده داخل خودرو ترتل واکس یکی از محصولات جرم گیر داخل خودرو می باشد که پاسخ گوی تمام نیاز های شما در زمینه تمیز کردن، براق سازی و محافظت از سطوح پلاستیکی ، چرمی و... می باشد. این اسپری به شما کمک می کند تمام آلودگی های داخل خودرو از قبیل آثار انگشت، آثار چربی و روغن، آثار غذا و نوشیدنی ها را به آسان ترین نحو ممکن تمیز کرده وسطح را به خوبی براق کنید. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول جذب اشعه های UV می باشد. این ویژگی باعث می شود که سطوح داخل خودرو در مرور زمان دچار شکستگی و ترک خوردن و یا خشک شدن نشوند.

امیدواریم راهکارهای ارائه شده در این مطلب برای شما مفید باشد. می توانید انواع محصولات خوشبو کننده ماشین را در سایت کارواکس مشاهده کرده و محیط مطبوع و عاری از بوی بد سیگار را در داخل خودروی خود ایجاد کنید.

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید