سرامیک خودرو و واکس محصولات دیتیلینگ

معرفی 4 برند واکس داشبورد پرفروش سال 1403

داشبورد خودرو یکی از مهم‌ترین قسمت‌های داخل کابین است که نقش اساسی در حفظ زیبایی خودرو دارد. تغییر رنگ، سفیدک زدن، آفتاب‌سوختگی، ترک خوردگی و ... از جمله آسیب‌هایی است که ممکن است به مرور زمان و در اثر عدم نگهداری صحیح یا استفاده از محصولات بی‌کیفیت رقم بخورد.

اشتراک گذاری

اشبورد خودرو یکی از مهم‌ترین قسمت‌های داخل کابین است که نقش اساسی در حفظ زیبایی خودرو دارد. تغییر رنگ، سفیدک زدن، آفتاب‌سوختگی، ترک خوردگی و ... از جمله آسیب‌هایی است که ممکن است به مرور زمان و در اثر عدم نگهداری صحیح یا استفاده از محصولات بی‌کیفیت رقم بخورد. در نتیجه با استفاده از واکس داشبورد مناسب می‌توان همیشه یک داشبورد تمیز، سالم و بنا به سلیقه خود براق یا مات را داشته باشید. یک واکس داشبورد خوب، علاوه بر قدرت تمیزکنندگی و خاصیت محافظت‌کنندگی، باید غیر سیلیکونی بوده و گرد و خاک را به خود جذب نکند. در ادامه به معرفی 4 واکس داشبورد پرفروش سایت کارواکس در سال 1403 می‌پردازیم:

1-واکس و مراقبت کننده داشبورد مادرز Mothers Protectant

اسپری واکس و مراقبت کننده داشبورد مادرز Mothers Protectant یک محصول به شدت کاربردی و با کیفیت است که با فرمولاسیون غیر چرب خود علاوه بر خاصیت تمیز کنندگی بالایی که دارد، براقیت طبیعی و نو شدگی سطوح چرم و پلاستیک را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین محافظت طولانی‌ مدت از سطح داشبورد خودرو را میتوان برجسته ترین خصوصیت این محصول برند مادرز دانست. رایحه بسیار خوش توت فرنگی و یا به اصطلاح رایحه خودروهای آمریکایی جز جذاب ترین ویژگی های این اسپری محافظ است که همچنین میتواند در برابر نور خورشید از همه نقاط چرمی و پلاستیکی خودرو مراقبت کند. این محصول رنگ طبیعی را به سطوح پلاستیکی داخل خودرو بر‌می‌گرداند و غلظت آن نیز به‌گونه ای است که در مقایسه با محصولات مشابه، میزان مصرف را کاهش می‌دهد.

واکس داشبورد مگوایرز Natural Shine

2- واکس داشبورد و محافظ سطوح پلاستیکی نانو Labocosmetica Hydra

واکس داشبورد سطوح پلاستیکی نانو Labocosmetica Hydra، یک واکس چند منظوره است که برای تمام سطوح داخلی و خارجی خودرو ( پلاستیکی، چرم و وینیل) کاربرد دارد. این محصول که از لاین حرفه ای مفرا ایتالیا به نام Labocometica لابوکاسمتیکا است، برای احیای رنگ سطوح پلاستیکی، چرم و وینیل، بسیاربی نظیر است، که در کنار این بازسازی رنگ، جنبه محافظتی نیز دارد. این محصول، سطوح خودرو را در برابر اشعه مضر فرا بنفش خورشید محافظت کرده و مانع از پوسیدگی و ترک خوردگی آنها می شود. این محصول که به عنوان یک احیا کننده دارای درصد ترکیب با آب میباشد، به ازای هر میزان از ترکیب با آب میتواند خواص متفاوتی بر روی سطوح مختلف در اختیار شما میگذارد.

3-واکس داشبورد سوناکس Sonax Cockpit Spray

واکس داشبورد کاکپیت سوناکس با نام لاتین Sonax Cockpit Spray علاوه بر تمیزکردن داشبورد از نشستن گرد و غبار بر روی سطوح پلاستیکی داخل خودرو جلوگیری می‌نماید و مراقبت کننده قدرتمندی دربرابر آسیب های سطحی می باشد. این لاین تولید محصولات داشبورد سوناکس که از ویژگی های خاصی برخوردار است دارای اثر مات بر روی سطوح داشبورد میباشد .به این معنا که فرمولاسیون ویژه غیر چرب، مات‌کننده و رایحه منحصر به فرد، واکس داشبورد کاکپیت سوناکس را از محصولات مشابه متمایز می‌نماید.اگر شما هم جز کسانی هستید که به داشتن داشبورد مات و یک رایحه بسیار خوش در داخل خودرو علاقه‌مند هستید، خرید واکس داشبورد های  سوناکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

واکس داشبورد کاکپیت سوناکس

5-واکس داشبورد نچرال شاین مگوایرز Natural Shine Meguiar's

اسپری واکس داشبورد نچرال شاین مگوایزر با نام لاتین Meguiars Natural Shine یک محصول چند کاره است که با فرمولاسیون غیر چرب خود علاوه بر خاصیت تمیزکنندگی، براقیت طبیعی و محافظت طولانی‌مدت را برای داشبورد خودرو ایجاد می‌نماید. این محصول رنگ طبیعی را به سطوح پلاستیکی داخل خودرو بر‌می‌گرداند و غلظت آن نیز به‌گونه ای است که در مقایسه با محصولات مشابه، میزان مصرف را کاهش می‌دهد. رایحه بسیار خوش و محافظت طولانی‌مدت در برابر نور خورشید نیز از دیگر ویژگی‌های واکس داشبورد 500 میلی‌لیتری مگوایرز است.

واکس داشبورد مگوایرز Natural Shine

0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه